Wednesday 14 March 2012

- U N T I T L E D -

Assalamualaikum......
okay sekarang dah pukul 4.33 PAGI bukan ptg. hmm......aku masih tak boleh lari drpd fikir pasal dia ni. ape istimewanya dia sampai aku fikir sampai pukul 3, 4 pg? tak tau la nak. kejadian dulu masih berpusing-pusing kat kepala ni. perlu ke mcm tu? aku tak nak fikir pasal dia, banyak lagi benda lain yg aku nak fikirkan. ishh pelik la manusia ni kan? ishh aku asyik fikir je pasal dia. mujur la dia nak TERfikir pasal aku. yg sengsaranya aku. ishh serabutnya rasa. tido la mal......tido la mal. tak sabar rasa nak balik rumah, nak jumpa mak ayah, nak salam tangan mak ayah, nak cium pipi mak ayah, nak peluk mak ayah. bagi aku mereka la sumber kekuatan aku kat perak ni. melaka tunggu aku ye. dah mcm2 dugaan aku terima kat sini. yelah mal teruskan mengalah dan bersabar......
Wassalam~

1 catatan:

iBrAiM aNsErS pAnCaRoBa said...

''keep away from people who try to belittle your ambitions. small people always do that, but the really great make you fell that you , too, can become great."

Post a Comment