Sunday 15 April 2012

ayah, nak menan~!

mungkin kita belum cukup dewasa utk mengenali erti kehidupan ini. yelah baru setahun jagung, org kata baru nak kenal dunia. erti kehidupan mesti berbeza-beza ikut pengalaman hidup masing2 kan. ade yg mcm ni ade pulak mcm tu. oklah bagi aku kehidupan ni satu perjalanan yg pendek tapi kadang2 terasa panjang, yg suka boleh bertukar jadi duka, cuma cara kita jalani yg berbeza-beza. kadang2 kan aku terasa mcm nak cepatkan masa kat dunia ni ehehh kadang2 la. sekarang ni aku rasa nak berkeluarga wow~! ehehh boleh pulak rasa2 kan? rasa nak cepat habis belajar, kerja, n kahwin, ade family, anak2. mcm best pulak aku tengok mereka2 yg berkeluarga ni. ptg2 bawak anak2 jenjalan kat taman. dulu aku pernah jugak nak cepat habis sekolah n dapat sambung belajar kat u ke kat kolej ke. tapi bila dah habis sekolah rasa lain mcm pulak n bila dah dapat sambung belajar ni rasa bosan pulak. terpikir pulak aku nak cepat grad n nak kerja. tak tau pulak ape yg aku akan rasa bila dah kerja nanti, mungkin nak cepat punya family. tapi ape yg aku tak nak cepat......bende yg buruk2, mintak dijauhkan...
ptg2 beriadah dgn family~

0 catatan:

Post a Comment